Veelgestelde vragen

Praktische vragen

Wanneer is Kinderparadijs Malkenschoten geopend?

Ons park is dagelijks geopend vanaf 10:00 uur. Kijk hier voor meer informatie over onze openingstijden.

Kan ik een rolstoel lenen?

Ja, dit is mogelijk. Reserveren van een rolstoel kan bij onze kassa via telefoonnummer: 055-5332803.

Kan ik een buggy of bolderkar lenen?

Wij hebben geen buggy of bolderkar te leen. Wel kun je een metalen trekkar lenen. Deze kun je loskoppelen van het slot door een muntstuk van twee euro in te voeren. Net zoals bij een winkelwagentje krijg je je munt terug als je de trekkar weer aan het slot koppelt.

Zijn honden toegestaan in het park?

Nee, met uitzondering van officiële geleidehonden, zijn huisdieren niet toegestaan in ons park.

Vanaf welke leeftijd moet je entree betalen?

Kinderen van 0 en 1 jaar hoeven bij ons geen entree te betalen. Ben je ouder, dan dien je een geldig entreebewijs te hebben.

Blauwe parkeerzone aan de Dubbelbeek

De gemeente Apeldoorn heeft 1 parkeerstrook bestempeld als blauwe parkeerzone. Dit houdt in dat je hier van maandag t/m vrijdag alleen mag parkeren met een parkeerschijf met een maximale parkeertijd van 2 uur. Wij hebben voor onze kassa ons eigen parkeerterrein en aan de Dubbelbeek zijn er nog voldoende parkeerplaatsen buiten de blauwe zone waar zonder parkeerschijf geparkeerd mag worden. Parkeerschijven zijn te koop bij onze kassa.

Verkopen jullie ook cadeaukaarten?

Bij de kassa verkopen we cadeaukaarten voor een abonnement. Online zijn de cadeaukaarten niet te koop.

 

DAGENTREE EN ABONNEMENTEN

Ik wil maar 1 keer naar binnen, is er ook een dagkaartje beschikbaar?

Ja, er kan een losse dagkaart online of aan de kassa worden gekocht. Je kan ook kiezen voor een Binky Abonnement, hiermee kan je het hele jaar onbeperkt komen spelen. Kijk hier om een losse dagkaart of Binky abonnement online te kopen.

Ik heb geen pasje voor mijn abonnement. Wat nu?

Na aankoop en registratie van je Binky abonnement kan je via je webaccount een QR- code opslaan op je telefoon. Deze QR- code laat je scannen bij je bezoek aan Binky. Mocht je geen smartphone hebben, of een digitale pas niet prettig vinden, dan kun je bij de kassa een plastic pasje met QR-code aanvragen. Klik hier en log in op je webaccount.

Hoe lang is mijn abonnement geldig?

Onze abonnementen zijn geldig tot 31 december van het lopende jaar. Koop je een abonnement aan tijdens de voorverkoopperiode, dan is je abonnement geldig vanaf het moment van aankoop en het aankomende jaar.

Heb ik een pasfoto nodig voor mijn abonnement?

Onze abonnementen zijn persoonsgebonden. Daarom dien je een profielfoto toe te voegen aan je webshopaccount. Dit hoeft geen pasfoto te zijn, als het maar een scherpe en recente foto is. Voeg je foto toe via je webaccount. 
Klik hier en log in op je webaccount.

Ik ben mijn QR-code (plastic pas of digitaal) vergeten, wat nu?

Ben je je QR-code vergeten, dan kost dit €3,50 per vergeten code. Deze kosten kun je tegen inlevering van de kassabon én op vertoon van je geldige abonnement binnen 14 dagen bij de kassa terugkrijgen. Om dit te voorkomen adviseren wij om je QR-code op te slaan in je telefoon. Dit kan door middel van een scherpe foto of door gebruik te maken van een speciale app (zoals Stocard of Wallet). Zo heb je je pas altijd bij je!

Mocht je geen mogelijkheid hebben om een digitale QR-code bij de kassa te tonen, of het simpelweg écht prettiger vinden om een Binky pasje te hebben, kom dan op een rustig moment naar onze receptioniste bij de kassa. Bij de kassa kan dan een plastic pasje worden aangemaakt.

Ik heb mijn abonnement verlengd. Houd ik dan dezelfde pas en/ of QR-code?

Ja, je pas en je QR-code zijn persoonsgebonden. Na verlenging kun je dezelfde pas en/of QR-code blijven gebruiken.

 

INLOGGEN IN DE WEBSHOP

Het systeem geeft aan dat de gegevens al bestaan, ik kan niet verder.

Als je een account aanmaakt met een emailadres dat al bekend is bij ons klik je op ‘wachtwoord vergeten’. Hier vul je het bekende emailadres in en er wordt automatisch een nieuw wachtwoord naar je gestuurd waarmee je kunt inloggen.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, ik kan niet verder.

Klik hier en ga direct naar je webaccount. Vul nu je e-mailadres in en klik op ‘wachtwoord vergeten’. Als dit e-mailadres bij ons geregistreerd staat, ontvang je nu automatisch een e-mail waarmee je opnieuw kunt inloggen.

Als ik inlog, zie ik alleen mijzelf staan en niet mijn gezinsleden. Hoe kan dat?

Waarschijnlijk hebben jij en je gezinsleden een apart account gekregen. Wij kunnen je gezinsleden toevoegen aan je account. Stuur hiervoor een e-mail naar malkenschoten@accres.nl. Vermeld in je e-mail welk gezinslid de hoofdgebruiker is. Vermeld ook van iedereen de voor- en achternamen en geboortedata.