FAQ

Algemene vragen

Moet ik een tijdsblok reserveren?

Nee, het is niet meer nodig om een tijdsblok te reserveren.

Ik wil maar 1 keer naar binnen, is er ook een dagkaartje beschikbaar?

Nee, 1 dagje op bezoek kost bij ons € 10,-. Elk extra bezoek dat je wilt komen is daarna GRATIS! Op de webshop heb je de keuze om een dagkaart of abonnement te kopen.

Ik heb nog geen pas, wat nu?

Na aankoop van je Onbeperkt Binky Bezoek ontvang je een email met bijlage. Deze bijlage is een e-ticket welke je meeneemt naar onze kassa. Wij scannen dit ticket en printen dan een Binky pas voor je met je abonnement erop.

Is het smulterras open?

Ja, ons smulterras is open. Wel met aangepaste maatregelen en met zorg voor de 1,5 meter afstand van elkaar.

Zijn de toiletten open?

Ja, het is mogelijk om bij ons naar het toilet te gaan. Deze worden regelmatig schoongemaakt en zijn voorzien van extra hygiëne middelen. Wij vragen je wel om toilet bezoek zo veel mogelijk te beperken.

Vragen over abonnementen

Is mijn Binky abonnement op mijn Accres card geldig?

Als je nog een Accres card hebt met een geldig abonnement van vorig jaar van € 19,50 dan is deze nu nog geldig. Dit abonnement is in totaal 365 dagen geldig dus loopt af op de dag 1 jaar na aankoop.

Ik ben mijn pas en e-ticket vergeten, wat nu?

Als je inlogt in onze webshop kun je bij ‘Mijn profiel’ je aankopen terugvinden. Deze kun je dus voor onze kassa nog op je mobiele telefoon tevoorschijn halen en laten scannen bij de kassa.

Vragen over de webshop

Het systeem geeft aan dat de gegevens al bestaan, ik kan niet verder.

Als je een account aanmaakt met een email adres dat al bekent is bij ons klik je op ‘wachtwoord vergeten’. Hier vul je het bekende emailadres in en er wordt automatisch een nieuw wachtwoord naar je gestuurd waarmee je kunt inloggen.